Lucky week liksom? :O

Först vann jag ett par örhängen hos Ida, nu vann jag en DVD från JULIA! :D<3 köpte tidningen idag och när jag titta på folk som vunnit blev jag helt chockat glad. Mitt namn, och ort fanns där. Vilket måste betyda att jag vunnit! Bläckhjärta vann jag och jag håller på att läsa boken just nu :) grymt glad är jag! + att min favvobloggare, Lina, har uppdaterat och även lagt in min kommentar och skrivit "aww kolla, hur sött?". Hah, måste vara min lyckovecka :P


Kommentarer♥
Emma

sv: Naw, tack så mycket.



Åh grattis till dvd:n också. Ååh jag kommer ihåg Julia, jag lästa den från att jag var 8 till 13! Jag vann också flera saker i den tidningen kommer jag ihåg.

2009-12-03 @ 17:20:03
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Emma

sv: SOLO och vecko revyn är favoriterna. Men läser gärna ELLE, expressens-fredagsbilaga, chick.. Ja massa olika!

2009-12-03 @ 18:01:57
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Z A N D R A :)

aw, vad kul! :D



sv: naw, gud, vad gullig du är! bara kul att du gillar mitt hår för det gör inte jag, haha ;D

2009-12-03 @ 19:02:33
URL: http://decevven.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback