Sista måltiden

Fiffig rubrik va? :P hihi men joo, sista julmåltiden för i år. Jag satt & tänkte på det medan jag njöööt av den goda maten, och då tänkte man liksom "tja, varför inte ta lite till? Det e trots allt sista gången man äter det här för i år..." så nu är jag proppmätt. En portion till och jag hade exploderat, det svär jag på. Har ni haft en bra sista juldag? :P

Kikade in på min önskelista på H&M och såg att 26 av sakerna jag önskar mig från H&M e slut sålda! Bara 9 grejer va inte det! :O

Kommentarer♥
Moa [LILLMOASLIFE]

svar; yäää. ;D<3



Göru då?<3

kram

2009-12-26 @ 19:03:51
URL: http://lillmoaslife.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback