Klara, stan

Jag har vart hos Klara sen i tisdas, men jag kom hem igår. Sen va jag i stan, shoppa lite :) o åkte hem. 
Idag sov jag till 13 :P Jag har läst ut Harry Potter, och jag e typ beroende av böckerna!!
Jag har svårt att erkänna för mig själv att nu finns de inga fler böcker, jag har läst alla. Och skulle J.K Rowling
göra en till skulle den säkert inte bli lika bra, eftersom så många personer e döda. Nää, jag får helt enkelt 
fortsätta droga samma böcker. I "deras" bibbla har jag oxå lånat 8 böcker :o) hihi.
Nu ska jag visa upp grejerna jag köpt :D


Barnavdelningen, REA 129, original pris 199, KappAhl.

"Tenniströja". Second Hand. 25 kr.

29.50 på KappAhl. Smink-grejer :P

Diadem. 29.50 på H&M.

Hårnålar i min hårfärg. 19.50 på H&M

Blend-tennisskor. ASSKÖNA :D Lillaugust, Halva Priset, 197.50. Ordinarie pris 395.

Jag skulle ha en baddräkt men asså de e assvårt att hitta!

Kommentarer♥
Jarina

Tack så jättemycket! :)

KRAM

2009-07-24 @ 16:54:21
URL: http://jarinaw.blogg.se/
Dilnaz

Oj, fin blogg du har! :) Hoppas du har en fortsatt bra kväll, :) Har du inget att göra kanske du kan klura ut lite svåra/roliga frågor i frågestunden jag har i min blogg..? Det vore kul iaf!



Kram Dilnaz

2009-07-24 @ 20:28:51
URL: http://spifbruden.blogg.se/
isabell

ska bara ta de lungt ikväll :)

2009-07-24 @ 20:38:23
URL: http://miniizza.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback