Me Needs Those Jeans!


Den inringade MÅSTE jag ha! Kappahl 199, men hitta den inte där :S Boländerna va jag på. (Uppsala)
Problemet e att jag har ingen aning om d e på barn elr vuxen sidan, den finns i Julia + men där står d ju inte Barn elr Vuxen. Snälla säääg att ni kan hjälpa mig!
Jag kan ju missat den men ändå, snääälla vet nån om den finns på grändby elr nåt? men alla åker typ till skåne, halmstad, gbg, sthlm o sånt när de åker till stan! (iaf i bloggvärlden) å en jätte läcker bikini (rosa band, annars e den svart med vita prickar) som d står finns på stadium, hitta jag inte på stadiums hemsida?
 yeah yeah. När vi ändå e inne på mode: gräslig?

och den e slutsåld? helt otroligt. 
btw, don't forget the competion i förra inlägget...  en tävling hos minicookie där man kunde vinna ett smycke...


Kommentarer♥
Angelica

tack så mkt :D

2009-06-10 @ 14:14:59
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback