Ösregn 3 dar i streck :/


foto: jag/självutlösaren
Ibland förstår jag mig inte på vädret. Hela helgen har d ösregnat.
asså ösregn 3 dar i streck! å inte en sekunds uppehåll. Helt otroligt! Men nu har d iaf slutat regna, får hoppas att vi slipper sånt väder i fortsättningen.
Ella ska hem om typ 1 ½ timme, sen kmr vi inte ses förrän nästa vecka typ. Känns aslångt :/
Nästa vecka ska vi (min o Ellas familj) föresten till halmstad, & vet ni va jag kom på nu! en vecka utan data!
Huuh... hoppas Ellas pappa tar med bärbara datan... våran har vi inte internet på :/ aja, hare gött!   

Kommentarer♥
Emma

sv: Tack så mycket! ^^

Super gullig bild.

2009-06-15 @ 21:23:45
URL: http://emmazzz.blogg.se/
I S A B E L L A

sv: Varsågod:D.

Jodå, marabou - sommar var helt klart godkänd ;) kram

2009-06-16 @ 00:57:39
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback