Chocolateballs ;P

har bakat chokladbollar tidigare idag som vi åt för ett tag sen :) me löööv chokladbollar, hahah xD Snart blire väl borsta tänderna,tvätta bort sminket ya get it...  imorrn äre spanska som står på schemat, hoppas jag kommer i tid ;P btw så har vårat PS pajat! :'( står nåt om att "de virtuella minnet e fullt" eller nåt.. sk*it också ME LÖV PS!! fast de har blivit så förut och efter ett tag så funkare igen så jag hoppas de blir så den här gången också! good night sweeties :*

Kommentarer♥
Emma

sv: Nej så jobbigt. Hoppas att du mår lite bättre nu i alla fall. Vädret gör en ju inte gladare heller.

Jodå, jag mår bra. Lite småtrött efter allt pluggande bara.

2009-11-23 @ 21:42:33
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Z A N D R A :)

Hej! :)

Allt bra idag?

2009-11-24 @ 13:27:24
URL: http://decevven.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback