Hey I'm not a ritch girl, no-no-no-no-no-no-no-no-no-no-no

Haha, braa va? Skrev i lördas att jag skulle uppdatera oftare, så bloggar jag inte på 2 dagar. Iaf så åkte jag till stan igår, så jag tänkte visa va jag köpt :D

En stor svart myströja från Gina som jag inte hitta på nätet (sett den förut! :O) & inte fick nån bra bild på..

I know, en skitdålig bild, men ändå. den e illrosa, som ni ser, kommer från V I L A och kosta 199.95, original pris 399.95.
 

 

 äntligen: Adidasjackan!!<33 inte världens snyggaste färg, men det är nåt iaf. Kommer från intersport för 700:-


 

Ett långt svart linne för 99.00 från lindex & svarta strumpbyxor från kappahl, och kosta 59.50 elr 69.50 :D
Men nu har jag typ bara 30kr kvar, och linnet och klänningen la mormor ut för (tur att mormor e med när mamma e pank..)


 


Kommentarer♥
Rebecca ♥

Såg dig i den nya Julia Tidningen ^^

Kolla min blogg , http://beckwh.blogg.se

Kram ♥

2009-11-03 @ 17:16:38
URL: http://beckwh.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback