Pass På



Klänningen över kostar bara 79.50 på H&M just nu! Den finns i 3 andra färger men då kostar den 99 (?)
PASSA PÅ! buy it before I do ;)


Kommentarer♥
Emma

sv: Tackar!

Haha, nej det har jag inte. Det är nog skuggan tror jag :)

2009-11-12 @ 15:32:25
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Maria <3

Hej på dig Linnea! Jag läste i en JULIA ( tidningen) att du ville ha brevisar?! Har du fått någon.

Själv gillar jag inte att skika brev men men.

Snygg blogg föresten

Kanske ska börja Då går jag in här och skriver den!

2009-11-13 @ 07:03:04
URL: http://SORRY MEN JAG HAR INGEN BLOGG

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback