Rate

I torsdas såg jag och Klara "En shopaholics bekännelser", så såg jag "Hannah Montana - the movie" i lördas. Know I'm going to rate!


Filmen handlar om Rebecca Bloomwood (Isla Fisher) som handlar en massa modekläder, och kan inte sluta. Hon har alltid velat jobba på modetidningen "Alette", men hamnar istället på ekonomitidskriften "Succesful saving". Där blir hon en känd journalist med artikeln: The girl in the green scarf. Men när hon blir kär i Luke Brandon, hennes chef, är det nära att hennes hemlighet avslöjas. Och hur ska hon få alla sina skulder betalda?

en jätte bra film man kan se hur många gånger som helst!
Mitt betyg:

 



Hannah Montana börjar ta över Miley Stewarts liv. Det börjar bli jobbigt och väldigt svårt att dölja att hon e Miley Stewart. när hon åker hem till sin hemort blir det ännu svårt. Nu måste hon välja: ska hon vara Hannah Montana eller Miley Stewart?

Filmen e rätt så tråkig, och den blev ännu sämre eftersom mina småsyrror ville se den dubbad. Men den e helt okej att se, inte den bästa och inte den sämsta om man säger så!
Betyg:


Kommentarer♥
Emma

sv: Nej så jobbigt. Jag spelar Farmville på facebook :) Hihi, det är jätte kul.

2009-11-03 @ 23:06:25
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Linda: Mote, shopping og livet i Florida

hanna montana er en bra film :D

2009-11-04 @ 01:25:39
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback