Snart tändas tusen juleljus...


Idag har de snöat, vääldigt mycket dessutom.. kanske 3 elr 4 gången den här hösten/vintern elr vare nu e.. :P Idag har jag haft spanska.. men jag måste fråga: hur KAN man glömma frågetecken!?? Asså typ alla i klassen glömde frågetecken (utom jag, haha, som inte hade ett enda fel xD *skrytig*) jag hade oxå musik, och vi sjöng jullåtar..hm.. lite tidigt kanske? btw, gissa vem som va med i JULIA tidningen ida? JAG. haha, jag sökte mailvänner :) hm.. that's it. Nu ska jag diska, måste diska efter familjen för de har åkt iväg (latoxarna xD) btw (2 :P) våran diskmaskin e sönder och vi måste köpa en ny :O skiiitkorv..

Om du orkat läsa allt så är du skitduktig :P

Kommentarer♥
Rebecca ♥

Ah ;)

Vad kul för dig :)

Vill jätte gärna var vän mig dig ♥

Du är jätte snäll :)

Kram

2009-11-05 @ 18:52:59
URL: http://beckwh.blogg.se/
Linda: Mote, shopping og livet i Florida

fint

2009-11-06 @ 02:41:02
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback