Svar På Tal


jag e bäst !! om Passar bra med rött på Halloween:
Nej! den röda var inte alls snygg dom mörkblåa,gråa och svarta
är mycket snyggare än den röda !!!!! :P 
men våga inte ta bort bara för att jag är anonym!!
nej det är du som är feg som inte vågar att ha någon taskig kommentar !! :P
Denna kommentar är inte godkänd.
Den här kommentaren fick jag idag, från en anonym, som ni ser. Först måste jag säga att jag tycker det va väldigt konstigt att ha en smilies i slutet av den sista meningen, och i andra meningen också. Sen, asså, du måste va lite lost i huvudet om du tror att jag tycker det är en taskig kommentar när jag bara får läsa att du inte tycker lika som mig? Seriöst, alla tycker inte lika, lost i huvudet (smeknamn xD) . Så ere. Jag tycker det e fegt att inte våga skriva sitt  namn, det stämmer. Istället borde du stå för va du tycker och skriva ditt namn. Jag tycker att den röda va finast, du tyckte inte det. Dessutom bestämmer du inte över mig, jag får ta bort kommentaren om jag vill. Jag vill bara att du, lost i huvudet, fattar att det där inte va en taskig kommentar.

Kommentarer♥
Emma

sv: Alla möjliga. T.ex sex and the city, drag me to hell, en geishas memoarer.. Och en massa andra :)



Men gud så patetiskt att inte skriva sitt namn. Jag håller med dig, stå för vad du tycker =P

2009-11-05 @ 20:29:08
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Z A N D R A :)

hahah, den personen är nog lite korkad? ofta man tkr en kommentar är elak om det bara står vad den personen tkr om ett klädesplagg? hahaha ;P

2009-11-06 @ 14:21:41
URL: http://decevven.blogg.se/
Elin

Det e bra Linnéa! xD

2009-11-06 @ 17:08:17

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback