Weirda jag xD

har tråkigt så här kommer en "10 saker du inte visste om mig" ;P

1. Jag måste vara den ända människan på jorden som inte tycker om pepparkaka! Jag tycker verkligen inte om smaken, ingen aning varför faktiskt, tycker bara inte om den! :P
2. Jag är väldigt noga och jag rättar alltid folk när de säger fel :P Det e säkert jätte irriterande, but, that's me! :)
3. Jag bakar typ 2ggr i veckan - minst! Har typ aldrig nåt att göra och jag älskar att baka (& I ♥ ♥ ♥ sötsaker xD) Särskilt kladdkaka...
4. Sjunger typ alltid! Jag brukar sjunga för mig själv, även om jag inte gör det lika ofta längre! ;) haah, mina syrror har fått stått igonom massor av sång xD
5. När jag vet att jag ska få nya pengar brukar jag planera va jag ska köpa.. :P det e jätte bra för då vet jag va jag ska leta efter...
6. Jag sover mycket längre än mina syrror... men jag kan ligga kvar i sängen 2 timmar innan jag går upp :P
7. Jag och pappa e de tekniska i våran familj ;) om nån behöver hjälp frågar de mig i första hand ;D
8. Jag hatar att duscha... iaf innan jag e i duschen! När jag väl är i duschen vill jag inte sluta! xD jag duschar längre än båda mina storesyrror  tillsammans!
9
. Jag e inte sån där som blir jätte fnissig när jag är trött - bara när Klara sover över! Jag blir sååå fnissig att vi skrattar ihjäl oss och vi lägger oss inte förrän syrrorna sagt till oss för tjogoelfte gången.. :P
10. Jag tycker verkligen inte om mitt namn! Jag läser böcker och tänker "åååh det ska jag döpa min dotter till om jag får nån.. jag skulle verkligen vilja heta det..." men om nån frågar mig va jag skulle vilja heta har jag glömt det!


Kommentarer♥
MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

SV: men den med öonfärgensaken :)?

2009-11-06 @ 21:52:41
URL: http://malinhee.blogg.se/
Emma

sv: Hihi okej.

Men herregud gillar du inte pepparkaka?!?!?! Det är ju jätte gott.

2009-11-06 @ 23:19:58
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Jennifer - min personliga fotoblogg

hihi va söt blogg måste jag säga! va gör du då? :* kramar

2009-11-07 @ 10:05:15
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback