¡Hola!

Tjena. Mer än ett år sen jag blogga nu, har varit riktigt skönt måste jag säga. Men nu tänker jag nog (observera NOG) börja blogga igen, men inte på den här bloggen ! typlundberg.blogg.se blir min nya bloggadress, jag är dock inte riktigt färdig med designen ! Lite småtrix, sen ska jag göra om den helt också men det dröjer nog ett tag ;)



P u s s  p å  e r  s å  l ä n g e  !

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback