Egoister och bild-redigering


Spana in den här filmen; D e ju helt sjukt!
Jaq såg den här videon på Tyras blogg  & man blir ju riktigt upprörd!
(Jag måste oxå säga att trycker du på länken kmr du direkt till inlägget om
Britneys redigering) Tänk att man kan går & tänker/tror att Kändisar är så himla perfekta...
åsså ser man den här filmen. Tänk att d e sant oxå!! Tyras Blogg tkr jag e jätte
bra för om man går in på kategorien (?) "Öka ditt självförtroende" så får man se
massor av bildredigering på kändisar. Men nu tänkte jag börja babbla (haha) lite
om Oss "Vanliga" Människor.
Du såg säkert på Rubriken att jag skulle babbla om d: just Egoister.
Vi alla människor e egoister. D e ba så.
Vi har fördommar om en person innan vi träffat personen (jag erkänner) & íbland
innan vi ens sett hur personen ser ut! (Då menar jag att man ibland har fördommar
hur den ser ut bara för att man hört talas om personen) Min bästis har ju flyttat (tyvärr...)
& när hon börja babbla om att hon har en kompis i skolan (tänker inte nämna namn)
& hon va blond så fick jag fördommar att hon var en sån där perfektionist; perfekt ansikte,
längd, hår, form, allt sånt. Men sen när jag såg henne (& träffa,) såg jag ba att hon va en helt
vanlig (lång) tjej med fräknar och livlig fantasi.
Vi gillar inte en person för den e lite tjockare en alla andra. Vi gillar inte en person för vi har pratat
med den elr kanske ba träffat den en gång. Gillar inte en person, för att den va taskig för hundra år sen.
Vi litar inte på folk. D e kanske därför de flesta inte har så många vänner. För vi är egoister.
Om vi inte har några vänner, tkr vi så synda om oss själv och liksom säger igråt: JAG E INTE VÄRD DETTA!!
VARFÖR JUST JAAAAAAG?????
 Vi bryr oss ba hur d går för oss och våra närmaste. Inte hur d går för den
"ensamma tjejen/killen som aldrig får vara me" iskolan. Nu i finnans kriserna blir vi jätte rädda för att förlora
pengar så att vi inte får så mkt mat, asså förlora jobben och så, medans dem i Afrika och andra fattiga (?) länder
har blivit uppväxta med sånt. Därför är Brad Pitt och Angelina Jolie så bra förebilder för varje år skänker de miljon-
tals kr till fattiga länder och hjälp-fonder & sånt. APPLÅD APPLÅD för dem!
Nej, nu har jag sagt mitt. Dagens låt blir Break The Ice. (Med Britney)

PUSSAR!!
//"Lolle"
  

Kommentarer♥
Diana

Tack för din söta kommentar! =) Läs gärna mitt nya inlägg där jag svarar på läsarfrågor! =) Hoppas du haft en bra helg! Stor kram /´Diana P.s. Var gärna med i läppglans tävlingen på min blogg! =)

2008-12-28 @ 16:14:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Solina

shiit vilken förändring.

2008-12-28 @ 17:42:46
URL: http://solinaa.blogg.se/
soeticz

sv: aha okej :) men behöver du nån då? :) isfall kan du gärna säga till :D

2008-12-28 @ 19:07:23
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Emma

sv: :) Jaha va kul, vilken tidning? <3

2008-12-28 @ 19:13:38
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Nina.

sjukt ju!

2008-12-28 @ 22:24:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Stefan W

Heej :) tittar in här :D



Besök gärna min blogg, och glöm inte att vara med och svara på gåtan lite längre ner! Ha en bra dag

2008-12-29 @ 12:32:59
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Fiffi

Sv: Vad roligt, det är så mysigt med nya pyjamasar, tycker jag iallafall men jag tycker nästan allt är mysigt, hehe.

2008-12-29 @ 17:21:00
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback