bilder på snö-lek

ofta rubriken xD jätte tråkigt ja vet, men kom inte på nåt bättre x) men som det står i rubriken, så blir det bilder :) fast på mina småsyrror, not me hahah.Meningen va att det skulle va fina snö-bilder men det blev bilder på sötaste 7-och-5-åringarna :)
Nomman blev sur för att Jullan blev fotad först, hahah ;P
Nomman skrek "blommor!" för jag var nära att gå in i flaggstången, där det finns blommor runt. tackar, Nomman :)
De gjorde snöänglar, Men Julia tröttnade och satte sig upp istället ;)
sötast<333 Noomi till vänster och Julia till höger ;)

waaah! de hoppar i snön xD
Nomman ville inte "frysa", och sprang iväg...
... så det blev bara Jullan kvar. ja tack jag vet, jag e inte direkt en proffsfotograf x)
sur min xDxDxD
Nomman hittade bobben, täckt av snö.
Hon försökte köra, men det gick inte så bra som ni ser....
Sööta<3333
...
De jagar mig, hah xD
råka göra så det rasa snö på henne, hahxD kolla mössan :)
Nomman gjorde så det rasa snö över Julia, det ser ut som det va på Noomi också but no :)
De jagar varann mot pulkorna hah xDvi åkte pulka sen ;) barnsligt men kul, tradition hahh!!

Kommentarer♥
Emma

sv: Jag förstår vad du menar. Gud va söta de är. Skulle också vilja ha små små systrar :P

2009-12-16 @ 17:31:38
URL: http://emmazzz.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback