Dan före...

(...dopparedan) städning, hämta en julklapp till pappa och förbereda för imorrn är vad som står på schemat för idag :) mina smarta familjemedlemmar sa inte till så jag har inte fått klä julgranen :'( tradition liksom. Blää... iaf jag e ganska sur för att jag inte fick va med, hahah xD Nä, nu ska jag allt kolla om de inte glömt att säga till om varma mackorna också. Bjuder på en bild :)
Haha, ser juh ut som pingu xD eller?...

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback