Nice H&M-bag



Jag tycker den här väskan var riktigt snygg faktiskt :) Enkel, lagom stor (65x48cm) och inte av tyg ;) (hatar tygväskor, och det regnar blir allt i väskan vått) Nej, ni får gärna köpa den till mig :o) 199:- får man ge för den här.


Vad tycker du? HISS/DISS?

Kommentarer♥
Emma

sv: Åh, tack va gulligt sagt av dig <3

Hörde förresten att du vann syrrans tävling, grattis!

2009-12-02 @ 20:41:32
URL: http://emmazzz.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback