Foton 2/2-09 + FYRA SAKER ATT FYLLA I

Här kommer lite bilder som jag fotade idag på promenaden (i skolan) :)

1:

(dem här två första är tagna imorse innan skolan började)

2:


3:
(nu kommer miniatyr bilder så du får trycka på dem för att se dem bättre)
4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:


Nu vill jag att ni berättar vilka som e era favoriter =D
Men jag vet gott & väl flera misstag på de flesta bilder, så nåt "men om du gjort så här på bild så kunde
den blivit mycket snyggare" vill jag inte höra! Föresten så har jag beskärt bild nr 25. Orginalet ser ut så här:


4 AV MINA FAVORIT PROGRAM:
Americas Next Top Model (trots allt bråk & trots att de e såå barnsliga)
Vänner
Shear genius
My Super Sweet 16 (? jag tog bara nåt jag ser då&då..)
4 saker jag gjorde igår:
Läste
Satt vid bloggen :)
Tänkte...?
Irriterade mig på småttingarna xb
4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
Träffa Ella igen :)
Sommarlov...
en varm , slö sommardag (inkl. en god kall smoothie, en bra bok/tidning, sitta ute och sola när man läser boken/tidningen och komma in och vara riktigt brun)
Choklaaad (kexchoklad, avrm choklad, choklad tårta, listan kan bli lång!)
4 favoritresauranger:
mcdonalds
den mysiga resaurangen jag åt på isommras 
hemma (oftast :D)

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA: Få mitt drömrum<3 Skaffa en Cavalier King Charles Spaniel :) Bli Rik, få många vänner

Kommentarer♥
lisa

SV: I Lördags var jag riktigt shopping sugen och då gick det väldigt bra att shoppa.

Gud vad jag älskar shopping! :)

2009-02-02 @ 16:14:21
URL: http://youarewonderful.blogg.se/
Sofie

gillar den översta bilden :)

2009-02-02 @ 18:48:32
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Debela

det var en del fina bilder där du.. =)

2009-02-02 @ 22:13:33
URL: http://debela.blogg.se.

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback