Hemma idag igen... typiskt


Mamma sa att jag borde va hemma en dag till från skola för att bli helt frisk.. Hojhojhoj, så blir jag hemma ända till sommarlovet. Jag är alltid (?) förkyld hela vintern, så egentligen, varför ska jag vara hemma? Joo... kanske för jag e hes då men, bara lite! Och det gör ont när jag sväljer.. Nu till annat: Jag kommer läsa ut Harry Potter och Fenixorden (bok nr 5) idag både yeah och snyft :'( (den e 1001 sidor lång :O ) För jag har typ bara 90 sidor kvar, och igår läste jag minst 100 sidor. Jag e något av en Harry Potter nörd måste jag erkänna (hojoj) ÄÄÄLSKAR de filmer jag sett, och ÄÄÄÄÄÄLSKAR de böcker jag läst<3 I 5:an när Harry såg Snape's värsta minne blev jag helt nervös och bara Harry... han kommer närsomhelst du e helt idiotisk när du gör så! Åh ja, jag vet att det hade med att det skulle bli bra i boken & jag vet att det e idiotiskt men kan jag rå för det? Nopp. Vill du testa ett enkelt Harry potter quiz? Tryck på quiz så kommer du till det. Fick expert på min *stolt*. (fast det var ju väldigt enkla frågor) Men visst blir man avundsjuk på att man själv inte kan trolla och e med där? Fast jag vet inte om jag skulle vela va Harry, Ron elr Hermione elr nån som e väldigt nära Harry...
PUSSAR!<3


Kommentarer♥
Ida

Sv: Haha ;) Tack, kram.

2009-02-10 @ 17:15:06
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Michaela / Bloggdesigner ♥

sv; tack så jätte mycket sötnos :D

2009-02-11 @ 12:40:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/
CARRO - ThinkPink ♥

Krya på dej! :)

2009-02-11 @ 13:26:40
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Ida

Sv: Jaha, okej, så synd. <3

Nej!!, hoppas din mamma får tag i något nytt vackert fat. Vet hur det blir när något värdefullt och älskvärt går sönder - jobbigt!

Men ha det gött, kramar =)

2009-02-11 @ 14:47:09
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback