Jo, veckans KÄNDIS e..


Fotad för att ni ska se ros-mönstret på linnet♥

Istället för "veckans låt" blir de "veckans kändis". T ex e det en artist kommer det upp 6 låtar, (om jag inte får sitta på söndan - men e jag hos Ella en helg blir det nog bara 5) Så veckans kändis e: (Trumvirvel)
WHITNEY THOMPSON (Super modell vann Americas Next Top Model 10) För att hon är sig själv, och e stolt över sig själv och över hennes kropp. (Har du nån favvokändis som du vill ska bli "Veckans kändis"? Skriv namnet -& försäkrighets skull oxå vad han/hon gör eftersom det kan hända att jag inte vet vem det e :S- & varför du vad just DEN personen ska bli "veckans kändis") Lyssna noga vad hon säger på filmen... Hon säger en del riktigt fina och sanna ord. Tjohej puss♥


Kommentarer♥
Emma

sv: Jadu, bara läxor, läxor och läxor =) sj då sötnos? <3

2009-02-09 @ 15:50:39
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Michaela / Bloggdesigner ♥

fin bild och snyggt linne! :D





sv: Tack så mycekt :D

2009-02-09 @ 18:41:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Ida

Hoppas du får en trevlig dag, puss & kram! =)

2009-02-10 @ 09:52:26
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback