Baaaad :3


foto: jag
Typiskt att min eller Klaras (?) skugga förstör bilden!
aja... inget att göra åt. Nu packar mina föräldrar för fullt för vi ska åka och bada
min familj och Klaras familj :> Tänka sig... det har faktiskt varit fint väder nåra dagar nu!
Helt otroligt... skönt iaf! Gissa hur kallt vattnet e på bilden??
De e helt otroligt menmen... 13 grader! Såg de på en skylt... och havs-vattnet va typ 31 grader... hihi.
Nu ska jag försöka fixa "boxar" i menyn, som Jarina gjorde. Hon gjorde ett inlägg om hur man kan göra :D
Så e ju min kommentar med på hjälpa-bilden :P haha

ok jag vet att designen ser dööökonstig ut, men jag e tvungen att ha så mörkrosa och då måste jag ändra dömycket
JAG VET. Men det blir imorrn, ok??

Ha en underbar dag, alla sötnosar!

Kommentarer♥
angelica

såååå najs att bada ju:D

2009-07-17 @ 20:34:07
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
angelica

såå najs :D w

2009-07-18 @ 01:10:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Emma

sv: Tack så mycket, så glad jag blir nu ^^

Haha, samma här faktiskt.. Älskar cashewnötter xD

2009-07-18 @ 01:54:20
URL: http://emmazzz.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback