Trist väder, då blir d automatisk en trist dag

Orka berätta om min semester. Det räcker att säga att det var mysigt. Vääääldigt mysigt.
Btw, så kom vi hem 00.30 natten mellan 4:e och 5:e.
Vi åkte till Helsingör/Helsingør på fredan :) Kul! Men det va lite läskigt, för det va så mkt sprit där!
Trist väder idag, men 6 dagar vi va på semester va d asvarmt! Nästan 30 grader! Om inte mer :O
Men lördan när vi åkte hem va d inte fint. Nu bjuder jag på en bild tagen en varm sommardag vid havet :)

Kommentarer♥
Emma

sv: Jaha okej :)

Tack så mycket.

Vad har du gjort där då? ^^

2009-07-06 @ 17:11:26
URL: http://emmazzz.blogg.se/
I S A B E L L A

sv: Härligt, hoppas du har det bra då.



Men du kanske ska ta reda på det ? xD haha ..

2009-07-07 @ 11:43:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback