I'm like to read♥


Foto: jag
Igår blev d inget inlägg, jag försökte men d va nå fel, så d gick inte :S
Sen på kvällen gick d men allt jag skrivit hade försvunnit å jag hade ingen lust att skriva om allt...
Men iaf:

D e fredag, fast d känns inte som d? men man ska inte klaga haha :P
Igår lånade jag 3 böcker (De tre sista böckerna av Twilight serien, av Stephanie Meyer) plus att Harry Potter Halvblodsprinsen kommit. Så jag har slagit med en i klassen att jag ska hinna läsa ut 6 böcker+ ca 250 sid. (nu e d ca 150 sid. kvar) och d e inga tunna böcker, d kan jag lova. (fast d e böcker jag skulle lånat ändå, måste bara lägga till d) 
Alla Twilight e mellan 400-600 -gissar jag på- Harry e mellan 600-800 (sidor XP) en annan bok e typ 200 sid, och en annan bok e  runt 300. Elr, 200 e ju jätte tunn, och 300 e rätt så, så två tunnisar. MEn strax ska jag ta och läsa, ses imorrn! ♥ pösspöss XOXOXO ♥

Kommentarer♥
Anonym

Sv: Den sista boken ;D

2009-05-08 @ 16:36:44
linda

gör du?:) <3

2009-05-08 @ 16:37:55
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; okej, då måste jag prova sova så länge :D

2009-05-08 @ 20:02:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
isabell

okej, hur är det =) ?

2009-05-09 @ 01:03:07
URL: http://miniizza.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback