New Moon on cinema

Jaaaaa!!!!!! Igår såg jag New Moon med Klara :D<33 Tycker den va asbra, fast den slutar konstigt. Vi får juh vänta ett tag på Eclipse, så det e ganska dålig stil tycker jag..
♥♥♥♥♥

Men den får 5/5 trots det dåliga slutet :)♥

 

Så hade Klaras syrra köpt Harry Potter och Halvblodsprinsen, så vi tittade på den idag :) Blev ganska irriterad för att den inte va som boken, men så är det med alla filmer och man får survive ;D den får också

  ♥♥♥♥♥
5/5 (den va, som alla säger, bättre än de andra Harry Potter filmerna!)

titta på båda!!♥


Kommentarer♥
FANNY <3

Haha tack :) jag har faktiskt fått hjälp med designen och allt av ladreams.blogg.se, Ebba! :D Hon är jätteduktig.. Men det kan nog inte vara så svårt att få det! <3

2009-11-28 @ 19:13:26
URL: http://mariafanny.blog.se

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback