GG


Imorron drar det igång! Gossip girl säsong 3 börjar klockan 19.00 på Kanal5 imorron.
Äntligen, säger jag bara! Någon mer som kommer sitta fastklistrad framför tv:n imorrn och glo?

Kommentarer♥
Elin G (:

Njae, jag sitter fastklistrad vid datan och kollar istället, vi har ju inte 5:an... :(

2009-10-17 @ 13:38:57
Emma

sv: Tack, tack!

Tyvärr kan jag inte se det, för jag har dans den tiden "/

2009-10-17 @ 15:49:50
URL: http://emmazzz.blogg.se/
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer och ska strax äta min andra halva av pizzan! Mums! Va gör du nu då?

2009-10-17 @ 18:44:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback