Jag= H&M besatt

snart måste ni tröttna på H&M, som jag lägger ut kläder och accesoarer därefrån, hah xD men den här oversize tröjan va riktigt nice, tycker jag ;)<3 199:- kostar den här godingen.
 


Kommentarer♥
Z A N D R A :)

sv: haha, kanske det :P men de tär jobbigt x)

2009-12-03 @ 20:12:30
URL: http://decevven.blogg.se/
Emma

sv: Hihi, nej det gör inget. Brukar också råka komma åt den knappen ibland ^^

Ja det är väl en del antar jag. Men jag gillar att läsa, både böcker och tidningar.

Det här linnet kommer i alla fall från GinaTricot och kostar endast 99:- kronor. Sen har H&M säkert något rosa linne som inte kostar så mycket skulle jag tro.

2009-12-03 @ 20:19:10
URL: http://emmazzz.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback