Julafton= över

Nu är julafton över :'( men jag har trots allt EN julklapp kvar att öppna, hah ;) Klara och jag har inte gett varann julklappar än, får se när det blir ;) jag har bland annat fått Harry Potter Och Fången Från Azkaban (bok), En pyjamas (söööötaaast<333 love it ;)), 200+400kr (=600kr), 2 lila nagellack (syrrorna, ett mörkt och ett ljust), ett halsband, örhängen, 2 filmer - Eragon och Prins Caspian, Noblesse... Ja, orka säga allt men det där va de mesta, lite mer fick jag då. Åsså va filmerna inte bara mina, jag och mina 2 storesyrror fick dem tsm. Nu tvingar familjen med mig på promenad så jag måste avsluta här ;)

Kommentarer♥
Moa [LILLMOASLIFE]

Jag e asglad, fått en system. <3 Eller fått o fått, köpt. xD

2009-12-25 @ 18:14:48
URL: http://lillmoaslife.blogg.se/
Elin (du vet vem....xD)

Wohoo, Eragon och Prins Caspian :D <3 Hehe, dom e bäst...! :)

Hrm, eftersom jag är din bästis storasyster har jag rätten att låna filmerna....typ...:P

2009-12-25 @ 18:36:29
Jarina

Noblesse är så gott! ♥

Hur har din jul varit?

Kram :)

2009-12-25 @ 22:15:29
URL: http://jarinaw.blogg.se/
Viktoria

sv. så träffade ni någon släktning? :)

2009-12-25 @ 23:43:22
URL: http://vickanss.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback