julmarknad

Imorse (eller, typ halv 1 då) så  var jag och de minsta i familjen , + mamma och pappa då, på julmarknad ;) köpte inget, var otroligt nåra  människor där, asså sålde grejer vid ett stånd, men det var ganska mycket människor där (?) Men iaf, min minsta syrra Noomi, 5 år, betalade med egna pengar en lott, där man kunde vinna första, andra och tredje pris, alla pris var tomtar, och Nomman blev jätte ledsen för hon trodde att hon köpte en tomte, och precis när vi skulle gå hem så fick de reda på att hon vann första pris!  hah, tycker jag var otroligt roligt :) pic:



T o m t e n  ä r  j u  r i k t i g t  s ö t . . .  d e n  r o s a  ' ' ö d l a n ' ' k ö p t e  h o n  i e n  l e k s a k s a f f ä r 


J u l l a n  k ö p t e  e n  u p p b l å s b a r  f i s k  h a h x D l e k s a k s a f f ä r s s a k . . .




M i t t  f i k a < 3  f a s t  m u f f i n s g r e j e n  v a r  a v  p e p p a r k a k s d e g  s o m  j a g  i n t e  g i l l a r . . .  

alla bilder är tagna av mig, om inget annat skrivs. Du får inte kopiera mina bilder utan min tillåtelse!


Kommentarer♥
isabell

hur är de me dej då :) ?

2009-12-05 @ 15:08:26
URL: http://miniizza.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback