New things (a)

Åkte på skolutflykt, så gick jag runt i den ganska nya (typ 1 år gamla) gallerian. Där köpte jag:
Var snäll och ignorera mina strumpor, tack. Benvärmarna var det 50% på, 25 kr. (då kan ni själva räkna ut var de kostade som ordinarie pris) De kommer från H&M.
Kunde inte låta bli att köpa dem här. Såå häftiga! Så var det 10kr rabatt. UrochPenn kommer dem här ifrån :)
Kolla som låg på bordet när jag kom hem :) eller, det låg ett kuvert & örhängerna låg i det, men struntsamma ;D söta Ida skickade dem här, eftersom jag vann en tävling som hon hade för ett tag sen ;)
Psst...
<-- bilden e klickbar... iaf, om ni tittar noooga ser ni att det står julkampanj typ, och rabatt på andra (fast det syns nog inte?)

Kommentarer♥
moa

sv; nä är sjuk :(

självdå?

2009-12-15 @ 15:37:17
URL: http://moaolssons.blogg.se/
Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Jag ska försöka att få 100 kommentarer i mitt nuvarande inlägg!Det skulle vara jätte kul om du hjälpte mig genom att skriva en liten kommentar! Det kan stå exakt vad som helst!:)

Du kan skriva två om du vill!:D

KRAM!



2009-12-15 @ 20:17:16
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback