orka rubrik

har tagit en "snabb limpa", som jag gjorde på Hemkunskapen, men ska gå och ta en till nu :) ensam hemma e jag, morfar kommer med småungarna om typ 20 minuter. Älskar att vara ensam hemma :) försöker alltid ta vara på de få stunder jag e de ;) kommer med ett "riktigt" inlägg om ett tag ;P
p.s som jag lovade så skulle den som gissar få en länkning ;) Söta Emma blev det :) ( TO VISIT EMMAS BLOG CLICK HERE)

Kommentarer♥
f

hehe okej x) erik :D

2009-12-11 @ 13:54:55
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback