They're gone

Nu har jag sovit i typ en halv timme, hah .. så har jag käkat massor av 5-minuters-kola, men nu är den slut iaf ;P gjorde en hemsk upptäckt nyss, nämligen att mina favvoskor från skopunkten inte finns där längre! huuuh, älskar dem :'( först kosta de 299:- så det va bara liksom, keep dreaming, men sen så sänkte de priset på dem till 199:- och jag trodde att jag kunde köpa dem! But, keep dreaming like I said, They'll never come back :'(

f i n n s  i n t e  k v a r  : ' (


Kommentarer♥
Z A N D R A :)

sv: jo, jag vet vad jag önskar mig i födelsedagspresent, men inte juklapp! ;P

2009-12-02 @ 19:30:18
URL: http://decevven.blogg.se/

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback