I'm in the business of misery


foto: jag, för ca 2 år sen
Asså, datan e så himla seg att jag har lust att slå till den. Seriöst!
Den brukar inte va så här seg. Idag blir d stress och packning.
Fast förhoppningsvist bara packning. Imorrn blir d Laholm ca 4 on the morning.
En vecka utan bloggning, + kanske lite mer för vi kanske ska stanna i gtb... (om man förkortar göteborg så??)
Efter 4/7 kmr jag hem iaf. jag säger hejdå ikväll, innan 21.00 för då ska jag sova :O

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback