I heart dextro


b i l d  f r å n  g o o g l e
Va jätte trött idag, och under biologin (blää) så höll jag på att somna.. (hade spanska idag, läraren va sjuk så en läararkandidat SOM INTE ENS KAN SPANSKA va istället? vi fick lära henne ord istället för tvärtom! Tycker de va sjuk dåligt) så i taxin hem så gav en snäll taxichafför (pappa e släkt med honoM ;) de e kusiner :D) mig dextro energitabletter! (jag fick 2 :D asså inte två packet ;P)  såå himla gott! vet dock inte vilken smak, men tror det va vanliga blåa :) nu är jag pigg iaf ;P P.S NU har jag skrivit inlägg för ett helt år ;P alltså 365 inlägg :) go me, go me, hah xD

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback