no comments from here

jag kan inte kommentera! När jag går in på en blogg så är headern och första inlägget med, inte mer. eller, står juh tid och vilken kategori inlägget tillhör och "kommentera här" länken finns med, men när man trycker där så blir det likadant! samma på min blogg! gaaah, vill kunna kommentera! sure, bara en kommentar för ni e så himla off allihopa, men ändå. nu funkare ;)

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback