Onyttiga jag xD

Nu har jag tagit 2 kladdkaksbitar, 1 äppelpajsbit och 1 rån, + en näve med ahlgrensbilar och 2 småkexchoklad... va gott men uuuh så onyttigt :P haft träslöjd idag, svarva :) kul, men ganska svårt? aja, de där svamparna kanske inte blir så tokiga ändå (gör svampar på t-slöjden ;D) men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken... Blir ett tråkigt inlägg, ingen bild, men det kommer fler inlägg ida juh ;)

Kommentarer♥

♥ Jag följer gärna dig via bloglovin om du följer mig :) det e bara att fråga ;D
♥ Skriv under ett namn! Va inte nån feg anonym som skriver nåt taskigt utan att skriva namn, MSN eller blogg!
♥ Anonyma kommentarer tas bort
♥ Kom ihåg att jag har alltid ditt IP nummer!


Inga anonyma här inte: ;)


Din email: (Inte nödvändigt om du har hemsida/blogg)

Din blogg här:

Skriv så det brinner i fingrarna!

Trackback